duminică, 20 mai 2012

Soţia emancipată

Într-o zi un bărbat se întoarce de la serviciu şi găseşte dezastru în casă. 
Copiii, încă în pijama, se jucau în noroiul din grădină. 
Pe gazon, împrejurul casei, cartoane de mâncare congelată şi cutii de suc de fructe, pe jos. 
Când intră în casă, şi mai rău: vesela murdară împrăştiată în toată bucătăria; mâncarea câinelui răsturnată pe jos; pe toată podeaua, sticlă spartă; nisip, pe jos, pe masa de la bucătărie şi pe mobile. În sufragerie, găseşte jucării, haine şi o veioză răsturnată. 
Omul se gândeşte cu spaimă să nu i se fi întâmplat ceva soţiei. 
Urcă în fugă la etaj. 
Acolo, stupefiat, îşi găseşte soţia, încă în pijama, aşezată în pat şi citind o carte. 
Ea se întoarce către el surâzând şi îl întreabă: 
- Cum ţi-a mers azi? 
- Dar ce s-a întâmplat aici astăzi? bâiguie el cu ochii măriţi. 
Ea, surâzătoare: 
- Ştii, în fiecare zi, când te întorci de la serviciu, mă întrebi ce am făcut peste zi şi când eu răspund că m-am ocupat de casă şi de copii, tu îmi zici:"Asta-i tot?" Ei bine, astăzi, n-am făcut nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu